src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Underbara vänner


"...Dessutom saknar jag väldigt många från skolan andra mer och vissa mindre :-) dig saknar jag mer! Hoppas vi ses snart. KRAM"

Har jag underbara vänner eller? Tack Mariah jag saknar dig enormt mycket med! Saknar även min Ninis och många andra personer som förgyller dagen. Idag är det en vecka kvar som jag kommer tillbringa i Askersund denna sommar. Jag längtar hem något så enormt mycket. Jag saknar även fotbollen, jag har tränat en gång här i Askersund sedan jag kom hit för sommaren. Får börja sätta igång och ta långa promenader denna vecka så jag kommer igång.

Jag ska ta mig en promenad i morgonsolen nu:)
Ha en underbar dag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0