src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lider mot sitt slut

Sitter här i Askersund och tankarna går hem till Skövde, jag längtar verkligen hem nu. Komma tillbaka till sin vardag och ha sitt eget. Har inte hunnit göra allt för mycket i Askersund i sommar för jag har jobbat mycket det kanske är därför jag vill hem. Nu är det inte långt kvar, nästa lördag bär det hem till västgötaslätten igen, då jag ska rensa och göra fint hemma:) Sedan ska jag förbereda det sista inför skattjakten och tipspromenaden som vi ska ha under introveckan.

Det blir inte mycket vila för mig fram till dess, har ett hektist schema till dess:

Onsdag: 14-21.15
Torsdag: 7-16
Fredag: 14-21
Lördag: 7-16
Söndag: 7-21 (Deladtur)
Måndag: LEDIG
Tisdag: 14-21.15
Onsdag: 14-21.15
Torsdag: 7-16
Fredag: 7-16
Lördag: ÅKER HEM TILL SKÖVDE

Kommentarer
Postat av: Mia

HEJ! Jag har liksom "glömt" din blogg under sommaren..men nu tittar jag in. Jag längtar till introveckan.. jag tror det kommer bli skitkul. Dessutom saknar jag väldigt många från skolan andra mer och vissa mindre :-) dig saknar jag mer! Hoppas vi ses snart. KRAM

2009-08-05 @ 23:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0