src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Träning

Idag är det sen träning. Vi ska träna mellan 20.30-22.00, jag kommer vara hel dö i morgon bitti när min grupp ska sitta med grupparbetet. Laddad för träning är jag i alla fall, och det ska bli skönt att springa av sig lite.


Annars har dagen varit bra och vi har haft två bra föreläsningar, den ena handla om att vara förälder till ett handikappat barn som en förälder höll i som har ett barn med handikapp. Sedan hade vi en föreläsning om IKT i specialpedagogiken. Lång dag blev det men som sagt var den bra!

När jag kom hem från skolan lagade jag mat som jag sedan åt ute i solen på min balkong, Nina kom även hit och sola lite med mig! Fick lite färg i ansiktet:)  Älska det fina vårvädret! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0