src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Helgens läger

Hej på er alla läsare! Börjar undra vilka 50 som alltid läser min blogg är? Kan ni inte göra ett av tryck och berätta det?

I lördag begav vi oss till Bokenäs på fotbollsläger. Det var riktigt trevligt, och utsikten från vår stuga var helt underbar:) Solen sken när vi kom dit och det var helt vindstilla, så det första vi gjorde var att lägga oss och sola, det var riktig sommarvärme. Uppdelningen i stugorna var åldersvis, hehe tro det eller ej men jag hamna med de älsta, hehe, kände sig ganska gammal, även fast den älsta var 26 bara. Vårt lag fick heta "rullatorerna". Passa ganska bra med det namnet, eftersom de andra tjejerna var mellan 14-17 år:) Jag var inte älst av de i min stuga heller, det var en tjej som var 19 som bodde med oss. När vi hade kommit i ordning i stugorna så var det träning på en gång, och på kvällen grilla vi korv på klippan bakom stugorna och där börja även lekarna.


Utsikten från vår stuga!


Stugorna var fina


Utsikten från klippan var helt underbar, och vi åt korv och hade mysigt!


På lördagen starta vi med frulle sen direkt ner till planen och träna fotboll. Det blev ett till pass senare på dagen igen, då var vi en aning segre i benen. Under lördagen och söndagen var det tävlingar mellan stugorna och vi vann två gånger, kom sist två gånger och kom tvåa en gång. Resultatet ska vi få reda på i kväll på träningen, På lördagskvällen så spela tre i vår stuga minigolf med tre av ledarna, det var riktigt trevligt, de är så himla roliga våra tränare:)

På söndagen var det segt, efter lite sömn. Vi hade oturen att få elefanterna över oss, och de levde jävul hela natten. När vi skulle träna så fick vi reda på att det var en timma med bara match. Trevligt, trevligt och segt i benen. Sedan packa vi ihop och städa stugorna och begav oss hem till Skövde igen. Ångrar inte att jag skippade måndagens föreläsningar, skulle ha missat så mycket annat roligt då.

Kommentarer
Postat av: ingela

lämnar ett spår

2009-04-07 @ 17:34:05
URL: http://sisterling.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag är en mycket trogen läsare =)

Glad Påsk på dig!

2009-04-07 @ 19:29:23
URL: http://vilsenmia.blogspot.com
Postat av: marica

jag läser med jämna mellanrum!

2009-04-08 @ 15:09:07
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0