src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag

Nu är det fredag igen, tiden går fort och jag hinner inte alls med i svängarna känner jag, borde börja med alla arbeten som skall göras, men orkan har inte funnits. Ska sitta i skolan i morgon för biblan är öppen en stund. Ska läsa böcker till litteraturseminariumet på måndag. 

Idag ska jag till skolan och hålla på med ett grupparbete och sedan är det styrelsemöte på lunchen. I eftermiddag ska jag vara lite kattvakt åt lilla Elsa som ska opereras idag och matte och husse ska vara borta några timmar. Tänkte sitta och läsa lite då.

På söndag ska vi ha en intern träningsmatch på fotbollen. Så jag måste ladda nu i helgen så jag är på trim!

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Mia

Puss på dig och ha en go helg!

2009-04-17 @ 11:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0