src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Värsta dagen

Den här skoldagen var den värsta på länge. Morgon började bra, när min favoritföreläsare hade föreläsningen, hon vet verkligen hur man fångar uppmärksamheten ho oss som lyssnar. Men Sen när nästa föreläsning kom så vändes allt upp och ner:/ Snacka om att vara fast vid sina egna principer, jag har dåliga erfarenheter innan av denna person, men jag trodde det hade blivit bättre, men icke sa nicke, precis samma person om inte ett snäpp värre. Jag fattar inte hur man kan stå och dumförklara personer bara för att dom inte just tycker lika som henne? Sen så blir hon så helt annorlunda när andra kollegor är med, det är som att djävulen kryper ut, när hon är ensam "tar makten".  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0