src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Torsdag

Dagen började med att jag gick upp vid halv nio för jag kunde verkligen inte sova, har sovit så himla dåligt i några nätter nu, kan både vara oro eller förkylningen som håller på och spökar. Vill att den där förbannade förkylningen ska bryta ut eller helt enkelt försvinna. Känner mig bara hängig hela tiden och inte alls kry. 

Vid halv elva begav jag mig till gymet, men innan jaag cykla i väg så kolla jag brevlådan och då låg det där förbannade brevet där i, "radio och tvavgift":( Där föll min ekonomi helt denna månad och det fanns med i mina tankar hela vägen till gymet. Körde 30 minuter på cykel och jag kan säga att de 30 minuterna gick snabbt eftersom jag hade så mycket att tänka på. Vet inte hur det kommer bli men thailandsresan som det ser ut nu:( Jag vill verkligen inte att allt ska förstöras som har planerats så länge:(

Efter gymet åkte jag hem, och sedan vidare till Annelie för vi planerade hur vi skulle göra med våra två paruppgifter och det gick ganska bra. Sedan åkte jag hem och har suttit framför dumburken hela eftermiddagen. Blev verkligen deppig efter allt:(

Men nu har jag bestämt mig för att städa lite, i alla fall damsuga:/


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0