src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Dåligt samvete


Idag har jag varit i skolan mellan 9.15-12.00, det gick faktist bättre med läraren idag, kanske för att det kanske inte fanns så mycket tid för oss och prata, då finns det ju liksom ingen plans för att vi ska kunna ifrågasätta någonting. När vi slutade begav sig jag och Annelie hem till mig och gjorde planeringen för vår lek vi skall göra på VFUn. Sen när vi var klara åkte vi till Natilus och träna, jag bestämde mig för att köra cykel en halvtimma så det har ju blivit 30 minuters träning idag. Så nu har jag tränat 1,5 timmar på två dagar. Målet är att inte vara sämre en förra veckan så jag måste träna minst 3 timmar till denna vecka.  

Men nu sitter jag här och är inte alls nöjd med mig själv, jag har verkligen dåligt samvete. Har knappt öppnat en bok sedan jag börja skolan för snart en månad sedan. Så i morgon så MÅSTE jag börja plugga. Ska börja med någon av de individuella uppgifterna. Dags att släppa annat och göra det som är viktigast!

Måste bara säga att jag verkligen börjar längta till resan nu. Idag på föreläsningen satt jag omedvetet och måla palmer i plocket hehe, Maria fråga fall jag vill ut och resa. Ja du sa jag det ska jag men allt känns så avlägset just nu när man har endel att göra.jag vill att det ska bli december nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0