src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Vart finns svaret?

Det finns så mycket man vill uppnå, men för stunden känns alldeles omöjlig, eller rättare sagt så har det kännts nästan gämt. Jo en gång såg jag ljuset, det var tänt ganska länge men tvärt slockna det:( Just nu vill jag bara ha någon vid min sida, någon som kan trösta mig, någon som bara kan lyssna på mig. Jag tror jag har kommit in i någon kris eller någonting, för den största delen av ,min tid går åt att deppa och fundera på hur jag kan förändra mig så jag uppfyller omgivningens svåra krav. Det är inte lätt att vara 20år tro mig, man grubblar på de mest konstigaste saker. Men det är en del saker som känns viktiga för mig som det känns att jag är allt för långt bort från nu. Det finns många frågor jag vill ha svar på, men  vart finns dom?


Kommentarer
Postat av: Katarinaz

Jag finns här fia föralltid =)

<3<3<3<3<3

2008-10-13 @ 09:45:44
URL: http://katarinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0