src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag

Snacka om att dagen har varit jobbig, men även rolig på ett sätt. Barnen har ju så mycket roligt att säga:p De har verkligen roliga ord för saker och ting. Idag har jag varit med barnen i skogen och vi hade det riktigt trevligt, det bliv lite kallt i längden men då var det bara att ställa sig vid brasan och värma sig. Flickorna spela även en teater för mig bland träden, ska jag vara ärlig var den riktigt påhittig, som en stumfilm :p Sen fick jag vara på fritids idag för min handledare är ledig på onsdagar. Så onsdagar kommer vara ute dagar för min del. Nu har jag bara Vfu i morgon och på fredag är jag ledig, för det är lovdag för eleverna. Så jag åker hem till mor på torsdsg och hjälpa dem med flytten igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0