src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

~Söndag~

Host host....Uch jag vill inte host längre nu, det tar verkligen på krafterna, sover inte så mycket häller.

Ja nu är jag uppe tidigt, kunde ha sovit en timma till men hostan gör att jag fick gå upp. Ska tvätt kl 10.00 och jag kan säga att jag aldrig har haft så mycket tvätt som jag har nu, vet inte vart jag ska hänga all tvätt sen, torktumlaren vi har där nere är värdelös, tvätten blir bara fuktig:/

I morgon börjar en ny vecka och så här ser den veckan ut:

Måndag: VFU + Plugga
Tisdag: Skola + Plugga
Onsdag: PLUGGA HELA DAGEN
Torsdag: Seminarium + Åka hem till Askersund
Fredag: Fira Lina
Lördag: Plugga
Söndag: Plugga + Åka hem till Skövde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0