src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

~Pluggdag~

Nu ska jag ta mig i kragen och plugga. jag ska sitta vid köksbordet så jag inte kan ha internet igång, så detta blir mitt ända inlägg idag. Om inte jag slänger in ett snabbt inlägg om hur det gått i kväll. Ska sitta med mitt fram till 16 ungefär, för sen ska jag hem till Annelie för vi ska sitta med våra paruppgifter hade vi tänkt en stund. Vet inte hur länge? Men det får ta den tid det tar. Innan jag drar igång med pluggandet ska jag käka frukost och göra mig i ordning. När jag tar mina små pauser så måste jag packa kommer jag på nu för jag ska ju faktist hem till min familj i Askersund i morgon ju:) Ska bli trevligt, även fast jag kanske kommer vara ganska ensam för de jobbar och är i skolan, men det gör inget eftersom jag har en hel del att göra själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0