src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

~Lördag~

Precis som Blondinbella behöver jag ha en paus från bloggen:P Fast jag har haft de pga att mitt internet inte har funkat. Saken är den att det faktist inte har hänt så speciellt mycket under den tiden:/ Har varit på Vfu, hostat mycket och gör fortfarande, verkar inte gå över:(

Igår när jag kom hem var jag helt slut, när man är förkyld så orkar man inte mycket, jag la mig tidigt men då ringde den där snubben som ringde fel till mig igen och han börja prata as mycket, jag kunde inte bara lägga på, han var trevlig ock så men han va en 71:a och jag som många andra får väll dåliga vibbar då:/ Frågan är bara hur han fått mitt hemnummer?han viste igentligen inte häller sa han, då börjar man ju verkligen undra, han ville till och med bjuda på lunch, men jag tacka naturligtvis nej. Han sa att han skulle ringa idag men jag sa att han inte fick det. Jobbig typ alltså:S Han har inte ringt än och det hoppas jag att han inte tänker göra häller. Lite obehagligt:(

Idag har jag i alla fall pluggat, får alltid någonting gjort när jag pluggar tillsammans med Annelie och hon säger det samma, när man är själv kommer man på massor utav annat att göra. har fortfarande mycket att göra, men jag ska sitta i morgon, ska njuta lite av min lediga lördagskväll:)

By by

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0