src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tisdag

God morgon alla bloggare där ute:) Klockan är snart sju och om en timma ska jag till skolan och ha seminarium. Ska jag vara ärlig har jag inte speciellt stor koll på vad det är vi ska göra egentligen? Vi fick ingen direkt information. Lik som igår kommer jag vara nervös idag för eventuellt kommer jag få tillbaka min uppgift, varför är jag nervös då? Joo typ lla jag har frågat kar fått komplitering:/ Så kan jag förvänta mig annat? Uch ne nu måste jag sluta tänka på det. Vilket fall har jag seminarium till kl 12.00 sen ska jag och Annelie skriva klart artikelarbetet fram till kl 15.00, för då måste jag på möte för jag ska va med och planera examenssermonin för lärarstudenterna som blir klara fram till jul. Direkt efter mötet ska jag på intervju. Jag har blivit nominerad till Vice ordförande och sekriterare i IKI-styrelsen i skolan, "den nya sektionen". Ska bli spännande. Efter allt idag hoppas jag på att det finns en tvätt tid, ska kolla innan jag går sen fall det finns, för jag har verkligen inte tid annars dessa dagar innan jag åker till Askersund.

Nu ska jag äta frukost:)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0