src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tisdag

Nu har ännu en dag gått och jag har varit i skolan och fått min hjärngympa, lovar det var det verkligen idag. Efter skolan följde Wictoria med mig hem får hon skulle ha en Tupperweredemo i Skulltorp, så hon tyckte det var onödigt att åka hem. Hon passa då på att gå igenom alla pappren med mig för jag ska också börja sälja:P Bra extra jobb! Så bor ni i närheten av skövde eller varför inte i Askersund så hör av er:P När Wictoria hade åkt så åt jag mat, och sen begav jag mig av till polisen och hämta mitt pass. Jag ser verkligen ut som en förrymd fånge från kumla hahah.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0