src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ta sig i kragen!

Ja rubriken säger allt om vad jag MÅSTE göra denna vecka.  I morgon är det schema fri dag och då tänkte jag bege mig till skolbiblan och plugga. Ska försöka komma så långt som möjligt med min individuella uppgift som ska va på 4 st A4:an. Kämpigt men det ska nog gå:) När jag sitter i skolan och pluggar brukar mer bli gjort. Ska ta med datorn hem i helgen med så jag kan plugga när familjen ändå inte är hemma.  För hoppningsvis ringer som och frågar fall jag kan jobba så jag får tjäna pengar.

För övrigt har mamma och Pelle varit här nu, vi har haft det jätte trevligt och varit och ätit god mat, tack för maten mor:)
Sen åkte vi hem och fika!

Nu ska jag fixa lite här:)

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0