src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag!

Känns så skönt att det är fredag idag, men mindre roligt är det att jag ska va i skolan mellan 9.15 till 15.00, det var länge sedan vi var i skolan så länge på en fredag. Efter skolan ska jag till Skultorp med Wictoria och få lite info om olika Tupperwareprodukter jag ska sälja. När jag kommer hem så ska jag äta och eventuelt bege mig på stan och utföra vissa ärenden. Kl 19.00 ska jag hem till Sanna och Sebbe på film kväll:) Trevligt trevligt!

Helgen ser ut på detta vis:

Lördag: 9.30-10.30 blir det power och spinning på natilus
               Och på kvällen så ska jag över till min granne Sofia på fest och senare blir det ev kåren.

Söndag: Mamma och Pelle kommer hit och vi ska ut och äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0