src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Underbara morgon!

Jag vaknade med ett leende på läpparna denna morgon när jag insåg att jag vaknade hemma i Åmmeberg, det kan inte bli bättre. Fåglarna kvittrar och solen värmer tidigt på morgonen. Funderar på om jag ska sitta ute i solen en stund sen och få mig lite brun färg på kroppen. Jag är ovanligt blek för att vara jag just nu, måste komma i kapp Tessa, on är ju brunare än mig. Det kanske finns en förklaring till detta, eftersom jag har gått i skolan och hon har varit hemma under dagarna:P Saken är den att jag behöver inte pressa i solen för att komma i kapp henne:P Jag går ut i solen en halvtimma sen är jag förbi:P

Idag ska jag på barnkalas:P Dock inga godsaker för min del, måste hålla inne på det och fortsätta med min diet. Efter sommaren hoppas jag att jag har gått ner minst 25 kg, alltså 6 kg  från och med idag. Jag tänker inte ge mig i alla fall, även om sommaren bjuder på mycket läskande saker. Jag har sagt till mig själv att jag ska få ta en glass i hamnen när jag gått ner 20 kg, men bara en:)

Ska bli roligt att träffa ungarna idag, bådde Ludde och Elna har fyllt 4 år så jag hoppas få träffa båda idag och ge dem varsit paket:)

Nej nu ska jag försöka packa upp alla klädder ur väskorna, vet bara inte vart jag ska ha alla kläder? Jag har en låda att lägga dem i än så länge för de andra är fylda med bråte. Kanske få rensa dom senare men det tänker jag inte gör nu direkt. Vi har nog med saker här hemma, eftersom Pelle flyttade hit i går. Jag fick en jätte fin stereo av honom, han är verkligen snäll! Får massor av saker han inte vill ha:) Som tack ska jag hjälpa honom tt hämta hem det sista från stockholm när han har tänkt åka dit:!

Underbara sol nu kommer jag:P

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0