src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Trött...

Alla förberedelser inför redovisningen och opponeringen har tagit kol på mig, jag är så himla trött. I morgon är det dags att gå upp tidigt igen för vi ska göra det sista på projektet kl 8, sen efter det ska vi ha seminarium till klockan 12.15. Jag och Eleonore måste sitta hela eftermiddagen med uppsatsen och ändra allt som de tyckte vi skulle ändra. Uch jag vill bara få allt inlämnat så man kan andas. Hoppas man inte behöver sitta med någonting på torsdag för då vill jag bara njuta av det fina vädret och packa det sista inför hemfärden.


Ska bli så skönt att lämna skiten för stunden och komma tillbaka efter sommaren och börja om på ny kula.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0