src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Torsdag= Skola och Kör


                            God morgon alla bloggare där ute:)

Vakna nyss och idag är jag faktist lite piggare än vad jag har varit de andra dagarna denna vecka. Kanske är för att jag kunde lägga mig igår utan att behöva tänka på någonting annat än att sova. Njöt verkligen hela kvällen igår att inte ha någonting att göra. Idag ska jag till skolan igen och lyssnaredovisningar mellan 9.15-15.00, sen ska jag till biblan och skriva ut lite papper. Sen ska jag hem och varva ner några minuter och sen tänkte jag bege mig till skolan igen och läsa en annans grupp B-uppsats, tills kören börjar klockan 18.00. Vi får se vad som händer. Kanske hinner blogga lite i mellan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0