src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Torsdag 8 Maj-08

Härliga morgon! Solen skiner ich det ser ut att bli lika bra som igår med varma temperaturer. Men som vanligt dessa dagar så ska jag och de andra i min grupp sitta inne i skolan och göra projektarbete. Kommer tvinga med dem att sitta ute och äta lunch, får se om det går? Det var jätte häligt när vi i vår institution "Speak" satt tillsammans i en ring på gräsmattan och åt.

Idag ska vår grupp ta tag i ett problem som funnits ett tag nu. Vet inte hur detta ska gå till för att en person inte ska bli ledsen. Pluggandet är hårt och då kan man inte bara följa med på en räkmacka, så är det.

Nej nu ska jag göra mig i ordning och packa med det som jag behöver till skolan.

HA en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0