src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Slö...

Idag är jag allmänt slö så det blir ingen promenad, känns som jag inte har tid med det. Men jag ligger inte på latsidan angående skolarbetet i alla fall, nu har jag lagt in den sista engelska artikeln så nu är jag klar med det. nu kan jag ägna mig åt att debattera de andras frågor:) Ska snart sätt igång med att göra klar litteraturgenomgången till B-uppsatsen, ska ändra lite i den. Sen ska jag fixa referens lista och annat. Kanske blir en sen kväll idag med, eftersom jag har en förmåga att tappa bort klockan när jag fått upp ångan:)

Känns verkligen som att jag inte ska göra något annat än att plugga denna vecka, nästa vecka ser likadan ut:( Får kämpa de sista veckorna nu.. måste hitta glöden så det flyter på bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0