src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Regn

Nu har det äntligen slutat regna, det höll på i ungefär en timma men sen gav det sig i väg:) Vädret skiftar fort här i grytan! Eleonore och jag satt inte så länge med B.uppsatsen idag, vi gjorde det som skulle ändras och sen skicka vi i väg det till vår handledare och ser fall vi behöver ändra mer. Förhoppningsvis inte så mycket, för då har vi och göra på söndag. Vi ska sitta vilket fall på söndag eftersom vi måste fixa smådetaljerna som är kvar och som är lite komplicerade. När Eleonore åkt hem atte jag mig framförtvn och slappa en liten stund och sen kunde jag ju inte varva ner så jag var tvungen att sätta mig och läsa arbeten och skit. Känns som det är lika bra att göra det nu så är det gjort. Efter det begav jag mig ut på stan och handla lite, och nu sitter jag här och ska snart diska tror jag? Funderar på vad jag ska laga för mat i kväll. Känns som att jag vill göra något som går snabbt och inte är komlicerat. Omelett kanske? Har sallad som står kvar:)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Välkommen in hos mig i helgen och tävla - fritt fram att välja vinst. Trevlig helg!

2008-05-16 @ 16:05:31
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0