src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ny vecka!

Ja ha då var det måndag igen och veckorna går så fort så man hinner inte med. Helgen gick med stormsteg och jag kan inte fatta att jag sitter här nere i Skövde igen. Helgen har i alla fall varit rolig och man har fått träffa sina underbara vänner. Igår så var jag och kolla på när mitt lag spela match mot HOIF, tro det eller ej men dom vann faktist med 3-2 sjukt glad jag blev:) Stackars Hedelind bara så om först gjorde mål och en minut efter drar på sig en smäll och blir helt svullen i ansiktet:(


Min dag ser ut på följande vis:

- Skolan och försöka översätta mina engelska artiklar hur det nu kommer går?
- Sen kommer Eleonore och vi ska sitta med B-uppsatsen
 - Lunch (påse för min del)
- Fortsätta med uppsattsen men innan ska jag hämta min portfolio
- Handledning
- Hem
- Promenad
- Äta (Påse)
- Tv- Andra Avenyn
- Sova


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0