src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lördag kväll!

Nu har jag städat här hemma men jag är inte riktigt klar. Ska fortsätta lite i morgonbitti innan Eleonore kommer hit och vi ska plugga.

Idag har jag känt mig både glad, deppig och ledsen. Det händer så mycket i livet nu så man vet inte på vilket ben man ska stå. Jag gör mitt bästa men det verkar inte räcka, känns som allt man kämpar för ligger så långt bort. Jag behöver någon jag kan prata med just nu, någon jag kan lita på till 100%, problemet är att den personen finns flera mil härifrån. SANDRA KOM HIT!!!!!!!  Stressen växer inom mig och jag längtar tills skolan slutar, men problemet finns där med, får jag komlitering måste jag göra den mitt i sommaren för att lärarna ska ha så himla lång tid på sig för att rätta allt. Man får tydligen inte ha någon fritid inte äns på sommaren. Nu låter det som att jag vet att jag kommer får komlitering, ska sanningen fram så är det så att man måste räkna med det eftersom den kursen är as svår, och de andra som hade den hade fått en hel del.  HATA SKOLAN!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag heter Sandra. Haha.. Kom hit Sofia!

2008-05-11 @ 17:19:16
URL: http://sanondra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0