src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Hemskt

Kom hem för 45 minuter sedan och har varit i skolan sedan 8.15 i morse. Hade kör efter också. Vi har hållt på med det sista projektet och det känns skönt att den skriftliga biten är klart i alla fall. Dagen i dag har om jag ska vara helt uppriktig varit förjävlig. Ett tag funderade jag på att skita i allt och bara dra. Ibland känns det som att allt man gör i fel och om jag inte gör någonting är det fel med. Orkar inte med tjaffs just nu och då ger jag mig helt enkelt , men det verkar inte va en bra lösning det heller. 

Just nu är jag fruktansvärt trött och alla krafter är slut. Huvet är tomt och jag som hade tänkt att sätta m ig med uppsatsen, men med små beräkningar räknar jag ut att det kommer jag inte orka med.  

Vill bara glömma denna dag......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0