src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

God Kväll!

Dagen har varit seg men jag har sovit bort tre timmar på eftermiddagen, somna typ vid tre och vaknade vid sex. Mamma hade hunnit åka till jobbet under tiden jag sov så ingen väckte ju mig. Ja ja nu är jag utvilad i alla fall, och det finns inget bättre än att slumra till i soffan. Jag har blivit som ett barn, det har blivit eytt behov att sova middag. Det gjorde jag i onsdags med på min soffa hemma i skövde och jag sov lika skönt då med, med tvn på:) Känner mig fortfrarande lite trött och skulle lätt kunna lägga mig och sova tills i morgon bitti. Jag har inte gjort något skolarbete idag och det kanske är bra att ha en dag då man skippar det. Får sitta i morgon och göra en del, då får jag inte slöa. Om 20 minuter börjar Så ska det låta! Vet inte vilka som ska va med där idag, men om det inte är några bra så slår jag över till talang 2008 i stället. Det är så tråkigt att va hemma själv:(

Kommentarer
Postat av: Katarina

KOMMER ATT SAKNA DIG

2008-05-03 @ 00:31:53
URL: http://Katarinaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0