src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredagen den 2 Maj -08

Igår så tog jag tåget till hallsberg vid 10.40 för tåget var försenat i 10 minuter. Det var en riktigt seg resa för tåget stanna så länge på alla stationer. När jag kom fram till Hallsberg mötes jag upp av Lina och Tobbe, och vi begav oss direkt till Skyllberg och tittade på mitt lag som spela mot Latorp. Skyllberg vann med 2-1 lite otippat, men dom var duktiga. Träfade även Annie och Fia som kollade på när Tina spela, så vi snacka en hel del med, om lite gamla minnen när vi spelade tillsammans och så:)

image683
Tina nickar!
(Åh vad jag saknar och spela!)

image684
Två galda vinnare
(Tina och Malin)

image685
Ellen var jätte bra i mål!


Efter matchen så åkte jag, Lina och Tobbe till Askersund, där vi väntade en timma på Mia, och när hon kom så satte vi oss på Italia och åt pizza och prata skit! Tiden gick inte så fort igår, och vi skulle till Carro kl 18.00 så vi var tvugna att fördriva tiden på något sätt, så vi gick nere i hamnen och kolla på bilar och annat. Tillslut hamna vi på Tutingen och tog oss en fika i en timma! Innan vi åkte till Carro så åkte vi till Netto och Konsum och handla lite saker och sen åkte vi hem till mig och lämna min packning.


image686
Lina, Tobbe och Mia kollar in den snygga bilen!

image687
Dom står och tittar på två ankor som ser kära ut i varandra!

image688
Herr och fru anka

Tillslut hamnade vi hemma hos Carro, där vi möttes av världens goaste unge!  Noel är så himla söt! Satt där i två timmar och fikade och skratta åt lillkillens tokerier! Sen var både ungen och vi andra trötta så vi åkte hem till vårt!

Trevlig dag var det i alla fall!


Grattis Ludwig på 4 årsdagen!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer? Jag kanske måste sätt mig en stund med litteraturen till projektet och B-uppsattsen. Vet inte vad Mamma har planerat nu på förmiddagen och innan hon börjar jobba? Vi får se vart det lider? Jagfår i alla fall tillbringa min kväll ensam framför tvn, eller det kanske dyker upp någonting annat i kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0