src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag

Nu är det fredag, fast det känns som att det är vilken dag som hälst. Alla dagar ser ungefär likadana ut för mig tycker jag, finns liksom ingen variasion. Jag går till skolan, kommer hem, sitter här framför datorn och glor och sen går och lägger mig. Känner mig som en tråkig människa, men kan man göra annat när man oftast är ensam? Till viss del är det skönt men iblad saknar man någon att prata med. Igår kväll mådde jag verkligen skit, och då ville jag bara ha någon hos mig som jag kunde prata med. Ska bli så skönt att komma bort från skövde ett tag och slippa skolan och allt annat skit som hänger i luften. Ska bli så skönt när jag kommer tillbaka i höst och börja om på nytt, glömma det gamla liksom.

Idag ska jag iväg till skolan och träffa Eleonore och vi ska lägga upp hur vi ska precentera vårat projekt på 7 minuter. Sen ska vi äben kolla igenom de andras arbete.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tävlingstajm igen hos mig - lös gåtan och vinn en tv-serie eller ett fint smycke. Trevlig helg!



2008-05-23 @ 16:09:34
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0