src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Engelska= Jag suger

Jag suger verkligen på engelska, och jag har suttit och översatt några stycken ur en engelsk vetenskaplig artikel. Det gick bättre än jag trodde, men om sanningen ska fram har jag slagit upp varenda ord nästan. Ju längre man kommer ju mer kommer man in i det. Hatar verkligen engelska men det bästa för mig vore om jag gjorde det här lite oftre så jag uppdatera mig lite med ord och så. Denna gången har jag gjort allt själv i allafall så jag är riktigt stolt. Nu är det bara den knepiga saken hur jag spa presentera det jag hittat i debatten? Så måste jag ha en fråga med:/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0