src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Duktiga jag!

Känner mig väldigt duktig idag:) Jag har gjort klar litteraturen till projektet och sammanställt min fråga och det vi diskuterade på litteraturseminariumet. Sen har jag påbörjat litteraturen till B-uppsatsen, ska fortsätta med den snart efter min lilla paus! Väntar även på att tina och jag ska ut på en promenix, men hon ska hämta Annie och Fia i Hallsberg först. Sen i kväll ska jag hem till dom och mysa lite! Vet inte riktigt avd som händer än?

Just nu sitter Katta påväg i en buss till Kroatien, lyllos henne:) Jag vill också bara här i från och dra till ett varmt land. Men jag får vänta tills i december då Jag, Sandra, Linda och Oscar drar till Thailand! Längtar så:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0