src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

1 Maj-08

Nu har maj stigit innanför dörren och våren är här på riktigt, synd bara att den tog med sig ös regnet, men det kanske behövs efter alla soliga dagar, växterna måste ju ha vatten de med. Hade hoppats på sol idag när jag ska åka hem till Askersundstrakterna eftersom jag ska va ute och kolla på fotboll. Som tur är finns det tak över lektaren. Längtar verkligen hem, även fast jag var där hela förra helgen, finns så många personer där hemma man vill träffa, och man kan byta från en stadsmiljö till en lite mer lantligare miljö. Måste försöka träffa lite av släkten med. HAr inte träffat mina kusinbarn sedan Klaras dop. Måste ju se hur mycket tösen har växt. Kanske ska ta och höra av mig till dem nu under helgen och se vad dom ska hitta på? Ludde fuller ju år i morgon med så man kanske ska ta och bege sig dit? Ska se hur min mor har planerat. 

Nej nu ska jag packa det sista och göra mig i ordning inför hemresan. Hittar inget batteri till min mp3 så jag får väll nöja mig med att kolla på landskapet när jag åker hem, eller kanske läsa nån "rolig" studentlitteratur som jag har i massor.

Ha en bra dag, kanske bjuder på ett inlägg till senare i kväll! 

image681
Den planen är bara så bra!
image682
Kommer bli så kul att träffa dig!
Var ett tag sedan!

Kommentarer
Postat av: Maria

designen är toppen på denna blogg ;)

2008-05-01 @ 19:33:21
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0