src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Vad skönt!

Suttit och väntat på i flera veckor nu att få tillbaka min Community uppgift och idag fick vi tillbaka den via FC, och jag var godkänd och fick bra kommentarer tillbaka! Det var den roligaste uppgift jag gjort under utbildningen hittils och det var skönt att få så bra respons tillbaka för allt slit. Nu kan man ägna all tid åt portfolion och inte behöva oroa sig för eventuela kompliteringar. Inte en komplitering än så länge på de enskildauppgifterna:)

För övrigt idag så är jag seg i kroppen efter fotbollsträningen igår, men det känns skönt ändå för då vet man att man har jobbat på bra! Ska ta mig en promenad sen med tänkte jag, måste hålla igång när jag inte kan träna på gymet:) Annars idag ska jag plugga så mycket som möjligt och försöka få klart litteraturdelen och min utvärdering av genomförd uppgift då känner jag att jag kan hinna klart till nästa vecka i allfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0