src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Vad är det som är fel?

Allt känns som en ända stor röra, vart ska man börja? Det är så mycket man
måste ta tag i, i livet. Speciellt nu kan jag säga. Önska att allt var enklare än
vad det är. Jag är en person som har svårt att hantera massor av saker
samtidigt, men det kanska bara är att vänja sig för det ser inte ljusare ut.
Vid samma tidpunkt för ett år sedan hade jag precis samma känsla inom
mig. Stressen har kommit tillbaka och mycket sömn får man inte häller.
Skulle behöva sova ut men det är helt omöjligt.

Jag måste finna lugnet inom mig, men det är verkligen svårt:(

Kommentarer
Postat av: Berit o Camilla

Hej Sofia.
Nu har valparna kommit. Det blev 2 st små tjejer- Den ena är röd och den andra är svart. De föddes den 2/3 på morgonen, de bara äter och sover och växer så det knakar. ha det bra och Kram från oss.
Camilla och Berit i Åmmeberg

2008-03-08 @ 09:06:44
URL: http://varaspaniels.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0