src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Trött och seg

Jag verkligen helt slut, har haft min lärare hos mig idag och jag kan inte bli mer än nöjd, hon sa att hon verkligen såg hur jag brinner för detta yrke. Man fick ju saker man ska tänka på och det är bara bra! Huset jag gjorde med barnen blev så konstnärligt! Verkligen gulligt, det sa min lärare. Dialogen mellan barnen hade hon velat spela in för de var så söta när de pratade med varandra! De var som små pedagoger:)

Efter VFUn var jag helt slut men jag begav mig till gymet i allfall. Konsition 45 min och styrketräning i 45 min! Så nu är kroppen lagom mör. Ska ta mig en varm och härlig dusch, sen blir det dumburken för resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0