src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Söndag kväll

Nu är snart dagen slut, och det är dags att lägga sig till sängs. Men innan det måste jag vika klart tvätten och ta fram kläder tills i morgon, då det bär av till VFUn igen. Får hoppas att vädret är bättre för det är inte roligt att cykla när det regnar. Ska förberada allt inför tisdagen då min lärare kommer och kollar när jag gör en aktivitet med barnen. Är faktist inte så nervös än, men det kommer kanske i morgon. Vad ska man vara nervös för igentligen? Det värsta som kan hända är att det blir pankaka av allt ihoppa, men det kan man inte göra någonting åt eftersom det är barn man har och göra med. Men jag är inte orolig, jag tror det kommer bli bra.

Annars i morgon så ska jag träna tror jag, sen vet jag inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0