src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Skövde täckt av snö

Nu är jag hemma i Skövde igen och mitt knä gör svinont:( Fick stå upp hela vägen från Hallsberg till Skövde, det var knöckfullt fick stå och trängas och försöka hålla balansen i alla kurvor och det tålde inte mitt knä tydligen för nu har jag ont. Fattar inte att man ska behöva betala 95kr för att stå upp? Ne uch resan var inge vidare. Sen när man kollar i brevlådan när man kommer hem så ligger det en hyra och radio och tv avgift:( Ska allt gå skit idag eller? Orka...

Nu ska jag fortsätta och plugga, fick kolla på alla Andra avenyn avsnitt förut idag för jag inte har tid att kolla på det både idag och i morgon. ska försöka göra klart en del till idag:/

SKÖVDE ÄR VERKLIGEN TÄCKT AV SNÖ!!! as mycket snö, det var en på tåget som fråga till och med om vi inte var i Kiruna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0