src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Seg i kroppen

Idag är jag seg i kroppen men jag kan röra mig smärrtfritt i allfall! Två dagars gymande och inget gym idag i allfall, men en promenix frå det i allfall bli:) Mellan pluggandet... Har varit på högskolebiblioteket en timma och läst så nu ska jag sätta igång och skriva lite på portfolion, och göra klart utvärderingen av andra kursen. Mycket att göra så det är bara att köra på.. Kanske har helgen på mig med att plugga för Sandra är tydligen sjuk så hon kanske inte kommer? Får se hur det blir...

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej! Detta är mosters grannne. Hjälp va du är duktig med vikten. Du får puffa på mig när du hälsar på i ASD och hos moster.Kramar

2008-03-12 @ 11:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0