src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Måndag=Plugg, Packa, Skövde

Godmorgon! vakna för en och en halv timma sedan och jag gick direkt till datorn och kolla på Andra avenyn för jag missade det avsnittet igår, kolla även på reprisen av skärgårdsdoktorn. Så nu har jag vaknat till ordentligt och ska snart gå ner till min bärbara och plugga en stund. Sen ska jag försöka hitta alla min kläder och saker och packa ner dem. Denna gång har jag i allafall inte med mig mer hem än vad jag hade när jag kom hit. Har inte hunnit handla någe eftersom jag har jobba och pluggat en hel del. Kl 17.33 går tåget från hallsberg ner till Skövde för min del, jag åker hem med blandade känslor, vill hem men samtidigt inte. Är så mycket att göra i skolan nu så man hinner inte med sig själv, men sådant är livet och man får trösta sig med att det bara är ungefär 2,5 månader kvar. Har inte hunnit att träffa mina vänner här hemma häller än, bara Fia:( Får ta och komma hem snart igen när det finns tid för det. Finns ju folk som fyller år snart, och då måste man ju fira dem:) Nej nu ska jag fixa i ordning mig och sätta mig och plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0