src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Långresa

Nu för alla er som inte redan har luskat fram det, så ska jag berätta om Sandras och min lilla hemlis i från helgen! På lördags morgonen satt jag och Sandra och fundera på en utlandsresa, och tankarna gick så långt bort som till Thailand! När vi gick på stan efter det fick vi ett infall att gå in till ticket och kolla vad det kostar. När vi kommer ut därifrån så hade vi med oss en preleminärbokning för 5 personer till Koh Samui i Thailand:) Vi viste inte hur många som skulle med men vi räknade med att bli minst fyra personer. Men nu är allt klart och jag behöver bara gå till ticket och boka resan helt idag:) Vi blev tillslut fyra personer som åker, alltså jag, Sandra, Oscar och Linda! Resan går den 25 dec-08 och varar till den 9 jan-09. 14 dagar i thiland fatta vad skönt! Vi ska bo på ett hotell med två stjärnor men det gör oss inget, vi lägger hällre pengar på att åka runt på ön och utforska¨!                                                                                                                  
image581image582

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej! hitta din blogg:) kul att du ska åka till Thailand. Kan verkligen rekommendera landet, alla är så trevliga och det finns så mycket att se.

2008-03-18 @ 16:46:35
Postat av: ingela

Avundsjuk!!!

2008-03-18 @ 22:25:07
URL: http://SisterLing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0