src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Hemma

Nu är jag äntligen hemma eller det har jag varit i 40 min, håller på med min portfolio, måste verkligen komma igång mer med den. har gjort lite men paniken börjar stiga för om den ska bli klar eller inte? Skit samma jag brukar jobba bra under press. Har två dagar jag kan sitta med det nu i veckan och helgen har jag ju med:) Det ska nog gå ska ni se:) Ska sätta mig i skolan tänkte jag med datorn och böckerna, då har jag ju inte internet! he he då är jag så illa tvugen att sitta där!

Idag när jag åkte hem från vfun var jag och beställde klipptid! Fick en tid redan i morgon halv fem, ska bli så skönt att kapa av sig lite päls, he he en person brukade säga att jag har en hästman he he ! Men nu ska skiten av i allfall!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Nu har jag alla melodilåtarna :)

2008-03-03 @ 22:45:10
URL: http://katarinaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0