src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Hallå...

image580Igår trodde jag verkligen att våren hade kommit hit för att stanna men när jag tittar ut gebom mitt fönster när jag vaknat s är hela backen vit av snö, var tvungen att nypa mkg i armen för att se om det verkligen var sant och det var de:( Blir inte att cykla till min VFU idag i allfall, får bli buss. När jag kommer hem idag ska jag förhoppningsvis på lite äventyr, och sen är det dags att plugga med Annelie igen och hoppas att någonting blir gjort på min portfolio, eller det SKA bli någonting gjort på min portfolio. Nej nu ska jag göra mig i ordning och dra mig iväg, skriver mer i eftermiddag! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0