src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fotboll


Längtar verkligen tills jag ska och träna fotboll idag! Utomhus är alltid bäst och det var ett tag sedan. Gruset duger, men inget slår det gröna gräset! Brukar fantisera mig bort när jag saknar fotbollen, när man står där framför målet och tar i allt vad man har och drämmer till bollen i målet!  Älskar verkligen den sporten! Synd är det ju att jag inte kan utöva den när jag vill, flytten förstörde lite och i skövde finns det inte direkt något lag jagkan tänka mig hamna i. Allt för höga divitioner för min del. Men jag får nöja mig med att jag kan träna och spela på sommaren. Jag får ta mina egna löppass i bolongerskogen och styrketräning på gymet varvat med kondition. Nu när jag håller på och gå ner i vikt blir all träning så mycket lättare. Är verkligen laddad för träning idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0