src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ett telefonsamtal..

Här i Åmmeberg snöar det för tillfället och det har gjort det hela morgonen men det kommer inga mängder direkt. ringde ett telefonsamtal till Annelie förut och hon sa att det var ungefär 10-15 cm snö i skövde. Åh nej tänkte jag direkt eftersom jag inte kan cykla till VFUn i veckan då, eller det kan jag väll om jag vill riskera mitt liv. Få kanske ta bussen då men det är ju svindyrt, 50 spän fram och tillbaka och ändå är det inom Skövde? Vi får se hur jag gör? Får hoppas att de har plogat ordentligt.


Nu har jag pluggat ett tag och det har gått bra, har två delar helt klara och det är lita kvar på de andra, få bli sena kvällar nu, men jag har i allfall kommit på hur jag ska göra min redovisning:) Det är mycket pluggpratnu på bloggen men det är för att det inte händer så mycket annat i livet just nu. Ni som vill får läsa men om man stör sig på det hänvisar jag er till andra bloggar som inte skriver om det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0