src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Drömmar

Alltså jag tror den där Thailandsresan att satt sig ordentligt i huvet på mig, den resan har funnits i tre dagar i mina drömmar och den har gått olika till varje gång. När jag vaknar kan jag i allfall säga att jag verkligen är glad för att det bara är en dröm för de tre gångerna har det bara blivit kaos. Men men, man kan inte göra någonting åt drömmar mer än att resa med dom:) För övrigt är jag jätte trött men jag kunde verkligen inte somna om:(  Kanske är lika bra att fortsätta vara uppe för då kanske jag tar mig i kragen och pluggar lite. Men innan det ska jag gossa med minasmå monster här hemma (Kissarna). Har verkligen saknat dem! Annars idag så ska jag försöka träffa fröken Brottsjö som kom hem från USA förra veckan, så vi har ju inte träffats på ett halvår eller mer. Sen i kväll hade jag tänkt och åka till IP i Askersund och lira lite fotboll med brudarna:) He he tänkt försöka träffa kusin med men jag vet inte vart jag skulle klämma in det? Ja ja vi får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon!

2008-03-19 @ 08:05:45
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0