src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Äntligen fredag!

Fick sluta tidigare idag oh det var tur för jag hade inte orkat de två sista timmarna. Jag har varit så fruktansvärt slut i huvudet idag och jag kände mig inte som någon nytta alls, då vill man bara gå hem. Men det blir ingen lugn och ro här hemma häller för jag ska sätta igång och plugga nu direkt och sen ska jag och storhandla på willys, vet inte hur det ska gå och få hem allt på hojen? Vi får väll se om jag kommer hem:) Fick reda på att jag får jobba en dag nästa vecka på tisdagen för de hade ingen att ta in, där jag gör min VFU, så jag får ta in min vfu dag en annan dag. Ska jobba mellan 9-17. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0