src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ännu en morgon...

...och man är uppe med tuppen. Ska snart i väg till min vfu, ska ut med fyra barn idag och plocka material till ett hus vi ska skapa när min lärare kommer nästa vecka och hälsar på:) Ser ut att himlen kommer hålla sig blå idag, inte ett moln syns än så länge. Vi ska även leta vårtecken med barnen ute i kohagen med:) Jätte fina ängar runt förskolan!

Annars idag så ska jag klippa mig, och när jag kommer hem måste jag röja upp här tills i morgon då min basgrupp kommer hit, för vi ska jobba med vårt grupparbete. Men det får gå fort att städa för sen måste jag sätta mig och skriva lite på portfolion.

Ne he nu ska jag få i mig något i magen!

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0