src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Visa respekt

Hon visar ingen respekt alls, och skyller allt på oss andra. Jag orkar intehöra på detta varje dag, allt bråk:( När man kommer hem från jobbet tycker man ju att de ska va skönt, men i bland vill jag bara tillbaka dit för där är det lugnare än här. Vet inte hur jag ska orka va hemma hela sommaren om det ska va så här?

För övrigt ringde min tränare när jag åkte hem från jobbet, han sa att matchen i morgon är inställd för Kopparberg fick inte ihop sitt lag:( Blev besviken för jag var verkligen laddad. Så den matchen blir inte av förens i höst. Nu är det ingen mer match förens i augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0