src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Trodde...

aldrig jag skulle säga det, men jag skulle faktiskt bli glad om jag fick jobba nu. Det börjar bli lite långtråkigt att gå hemma under dagarna, det gick så länge solen stekte och det var varmt ute för så kunde man tillbringa sin dag ute på gräsmattan med en bok. Idag är det verkligen kallt ute så jag håller mig nog inne, om inget annat dyker upp? Får se om det är någon person som vill hitta på någonting med mig idag? Skulle vara trevligt:)

Jag har fortfarande inte fått reda på om jag klarat de individuella upgifterna i en kurs? Och inte fall jag och Eleonore har blivit godkända i vår b-uppsats häller? Skulle va skönt att kunna släppa allt, har delvis gjort det men det finns fortfarande kvar någonstans i bakhuvudet.

Kommentarer
Postat av: vivan

Fel av mig...kollade min blogg...vi har inte samma...text..ber om ursäkt...kramiz

2008-06-11 @ 16:10:14
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0