src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tisdag!

Nu är det redan tisdag, gårdagen gick fort eftersom jag var aktiverad hela dagen. Tillbringa lite tid med Therese och senare på kvällen åkte jag hem till Carro och träffa henne och Noel. Fick mig även en chok, men vad brukar man få när man kommer till Carro he he. Lillskiten hade ju lärt sig gå med, han är ju så söt så man kan drunkna!
Idag så ska jag vara i solen hade jag tänkt, precis som alla andradagar, ska fortsätta läsa boken för den är spännande, så sönt att få läsa vanliga böcker och slippa all studentlitteratur:) Vid kl 18.00 så är det fotbollsträning och jag längtar så! Var så längesedan nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0